Better get moving!

Yes, ska ju dela ut några jäkla tidningar innan jag rör mig mot stallet. Suck! Save me..?
Jaja, ska nog äta något först, i brist på både frukost och lunch kan det bli svårt att jogga runt halva Tyresö.
(Okej, some news, fick precis sms från Fanny, ingen Fanny på USS-mötet och ingen Fanny överhuvudtaget idag, OH NO! Hur ska jag överleva?)
Dags att käka, sedan byebye! Om jag hinner bloggar jag mer innan Skutan, men det finns risk för att jag inte hinner. Men jag ska pressa mig själv lite, tyvärr får man ju 0,00% kondis från ridningen och min kondis rent ut sagt suger. Speciellt efter att ha fått en förjävlig tid på coopertestet.. Ehe. (a)
So, time to run! (Eller har någon en bil jag kan få låna?)
fale.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0