:D

Så, nu har jag alltså vaknat av telefonens ringande, trodde jag kunde ignorera den och sova vidare men efter 20 minuters oavbrutna ringande, så nej -.- Så nu är alltså a' vaken och redo att blogga, och lite annat. Trött visserligen eftersom jag inte somnade förrän 4-halv 5 idag/igår (Uuundrar vemm det beror på? :D <3) Jaja, så nu dags för det vanliga, ska väl snart dra och dela ut tidningar, suck, och lite senare åker jag till Skutan :)
Men tja, nu tänker jag ge er lite 'insider-info'.
Igår hade vi hela 51 unika besökare (!!!) på bloggen, och det blev jag sjukt chockad och väldigt glad för också förstås, det måste vara vårat rekord hittils. (Och nu ringer den jäkla telefonen igen!) Och nu när jag kollar på statistiken för dagen, så har vi 13 besökare fast klockan inte ens är 11! Wow, kul att det verkar vara så många som uppskattar och följer bloggen, fortsätt så!

Nu kommer då en lite tråkigare nyhet, och det är den att jag, Erica och Fanny kommer lämna Fale bakom oss och 'börja om'. För tja, vi hittade ingen som kunde fylla igen det där L:et. Och både Mathilda och Natascha var intresserade att ta den platsen, men nej, det fungerar inte.
Alltså, för att komma till saken, vi kommer alltså 'flytta ut' här och in på www.famen.blogg.se!
Fanny-Amanda-Mathilda-Erica-Natascha, fyndigt va? ;D Hittils har vi bara 1 inlägg, och ingen header eller design heller, men jag kommer nog mixtra lite med den under dagen :) Så nu kära läsare, tills vi skriver hejdå här stannar ni här, men sedan får ni börja följa våran nya blogg som förhoppningsvis kommer bli ännu bättre!
fale.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0