,

Taget från min press på playahead,

Gumman, du kommer alltid vara en del av mitt hjärta. Även om du snart inte kommer finnas på jorden längre så tror jag att du kollar ner på alla kompisar på Skutan, och alla tjejer som älskar dig lika mycket som jag gör, det finns det många, och det är inte svårt att förstå. Du är en underbar ponny, alltid lika snäll i både spiltan och när man red dig. Det finns ingen som du, du är unik och även om jag aldrig mer kommer få känna dig galoppera under mig kommer jag minnas din galopp, minnas allt om dig. För du är en av de bästa 'sakerna' som har hänt mig, och jag kommer komma ihåg dig inte som en häst, utan en speciell vän.

Jag älskar dig, Silja.




Jag skrev det några dagar innan det hände, när hon fortfarande fanns kvar. Gråter varje gång jag ser bilder på mig och henne, kanske inte alltid med tårar men inombords. Har aldrig känt så stor saknad för någon tidigare, visst, vissa kanske tänker, 'shit, det är bara en häst!', men ni delar då inte det jag kände för Silja. För för mig var hon mer än 'bara en häst'..
Om man bara kunde spola tillbaka tiden, jag skulle offra allt för att få dig tillbaka..
fale.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh , Hon är mitt allt . även om hon inte lever så är hon fortfarande min favorit,

Jag älskar silja mer än någon annan häst ever

2009-10-11 @ 18:08:00
Postat av: Emlu'

Är det den bilden jag tagit? <<3333333333

2009-10-12 @ 18:55:13
Postat av: a'

Jupp <333

2009-10-12 @ 20:18:10
URL: http://fale.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför överstruket ?:O

2009-10-31 @ 18:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0