Sammanfattning!

Eftersom jag har varit så jäkla dålig på att blogga så kommer nu här då en liten sammanfattning om vad som har hänt. Under den här tiden jag har varit inaktiv har jag tävlat, pluggat, ramlat av Daylight, börjat räkna dagar inför New Moon (1 månad och 10 dagar), jag har börjat ta betalt för bloggdesigner eftersom de går åt som smör, jag har kommit på at Photoshop 6.0 är lika bra som Cs3, har gått upp till level 24 på FarmVille (weey! (a)), jag har börjat läsa Twi-serien på engelska och upptäckt att de är så mycket bättre än de svenska, jag har oroat mig för Days liv, jag har blivit vice ordförande i USS, och jag har.. eh.. det var nog det mesta. Alltså, vi kör då efter punkterna:

*1. Gick inte bra alls, kom på första hindret, hon vägrar, jag flyger av (Del 3), drar tränset med mig vilket ju sitter fast i martingalen, hon får panik och skenar iväg, tränset trasslar in sig i hennes bakovar och här kommer då den punkten in, jag typ dör av oro att hon ska gå omkull och bryta benen, men hon klarar sig, tack och lov..

*2. Har haft massor av jobbiga prov, men nu är det helg så bort med snacket om skolan!

*3. Se punkt 1

*4. Ja ni alla Twilightfans där ute, nu börjar det dra ihop sig! Är ni som jag att ni kommer börja längta efter 3:an redan nu, när New Moon är så nära? Välkommen till klubben! Här på bloggen kommer jag skriva om hur länge det är kvar, så att ni slipper räkna! Bra va? 

*5. Eftersom jag näst intill varje dag sitter och fixar bloggdesigner och headers har jag börjat ta betalt. Ett 'paket' kostar 25:-, då kan jag också sätta in dem vid önskemål, ska man köpa löst koster en header 20:- och en design kostar 10:-. Och jag följer då min gamla goda kölista, som jag kommer sätta upp i nästa inlägg.

*6. Läs nästa inlägg

*7. Igår (a) *stolt*

*8. Håller just nu på med Eclipse, och herregud, typ 200 sidor tjockare än den svenska och oj så mycket bättre! Om man kan engelska så pass bra att man kan läsa det föreslår jag Twilight, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn framför Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andas.

*9. Japp, för alla som inte visste det sökte jag till USS (Ungdomssektionens Styrelse för Skutans Gård) och visst kom jag med :D Blev först tillfrågad om ordförande, men nej tack, för mycket, tja, snack, så istället blev jag Vice ordförande och det är jag supernöjd med.

Sådär, då var det klart! Nu ska jag väl återgå till min lilla headerlista och sedan ska jag nog bara slappa- gud vad skönt med en dag ledigt! Kanske blir Natascha en sväng senare :) <3

Inlägget vart långt, jag hoppas ni överlever ändå. 

fale.blogg.se
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0