ska snart till skolan,

jaapp, jag börjar 10:40. men mamma ska gå nu och jag ska sitta där och läsa. man skulle ju ha läst halva boken i dag. men jag kommer abbsålut inte hinna. efter skolan så kommer jag att åka till stallet. asså enskede. jag kanske ska sova hos Melissa i dag, men det är inte säkert. by the way, nu kommer jag att klä på mig.
i går så red jag Krut han är väldigt förendrad :o och inte så rolig enligt mig. men aja.
han kanske är för stor för mig? vem vet? jo lills vet och jaa.. hon kommer säkert säga att han inte är för stor.
haha. men aja. jag kommer att vara med på halloweenövernattning 30/10 till 1/11. om ni ska gå så får alla som läser min blogg säga hej och kanske en kjam :D<3 men aja. nu så ska jag gå. om jag sover över hos melissa så kanske detta blir ett godnatt. men kanske inte. om jag sover hemma så är jag nog 80% säker på att jag skriver men ni vet det är inte säkert. jag kan inte lova något. som ni vet ;) pöös
fale.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0